Ordremodul
- Home
- Skov | Have | Park
- Ordremodul
Få overblik over dine ressourcer og din lønsomhed
- Ressourceregistrering på salgsordre (eks timereg, reservedele)
- Lønsomhed på service/salgsordrer
- Kalenderfunktion hvor opgaver lægges i kalenderen
- Overførsel af ordrer til finanssystemet
- Oprette kunder og varer/reservedele
- Serienummerstyring
- Prædefinerede skabeloner indenfor serviceeftersyn eks. i forhold til forslag til vareforbrug
- Værksteds App – alle funktionerne på en telefon eller tablet som gør det nemt på værkstederne
- SMS serviceindkaldelse, og efterfølgende klarmelding
- Betalingslink – Reservér og betal. Butikken kan reservere en betaling som vi kender det fra hotelbranchen, hvis der er tale om en bestillingsvare eller udført arbejde
- Mulighed for afkrydsning af flg: Garantireparation – Max pris – Eftersyn osv.
- Mulighed for at tage billede af maskinen når den indleveres, og vedhæfte til ordren
- Stregkodelæser til hurtig indskrivning af maskiner
- Tekstfelt hvori der kan skrives interne & eksterne notater på ordrerne
Du vil sikkert lige vide noget mere om os?
- Brancheløsning
Vi er en dansk IT-virksomhed. Vores historie går helt tilbage til 1980’erne hvor Retail Planit så dagens lys i Hjørring.
I dag kalder vi os selv for Cloud Retail Systems, og holder til i Vejle og Frederikshavn.
Men idéen og missionen er stadig den samme – at vi vil lave verdensklasse butikssystemer, der understøtter din virksomhed – nu og i fremtiden.
Dine fordele
30 års erfaring
Dansk support
Fast pris
99,8




Åben API
Dansk virksomhed
Cloud-baseret
IT-sikkerhed




Hvad går vores løsning så ud på, tænker du sikkert?
- Brancheløsning
Vores løsning er sat til verden for at hjælpe med at optimere din forretning – og hvordan gør den så det?
Ved at hjælpe dig med at holde overblik og styr på:
Dine ordrer
Dine kunder
Dine varer og dit værksted
Ordremodul
Kundemodul
Lagermodul



- Ressourceregistrering på salgsordre (eks timereg, reservedele)
- Lønsomhed på service/salgsordrer
- Kalenderfunktion hvor opgaver lægges i kalenderen
- Overførsel af ordrer til finanssystemet
- Oprette kunder og varer/reservedele
- Serienummerstyring
- Prædefinerede skabeloner indenfor serviceeftersyn eks. i forhold til forslag til vareforbrug
- Værksteds App – alle funktionerne på en telefon eller tablet som gør det nemt på værkstederne
- SMS serviceindkaldelse, og efterfølgende klarmelding
- Betalingslink – Reservér og betal. Butikken kan reservere en betaling som vi kender det fra hotelbranchen, hvis der er tale om en bestillingsvare eller udført arbejde
- Mulighed for afkrydsning af flg: Garantireparation – Max pris – Eftersyn osv.
- Mulighed for at tage billede af maskinen når den indleveres, og vedhæfte til ordren
- Stregkodelæser til hurtig indskrivning af maskiner
- Tekstfelt hvori der kan skrives interne & eksterne notater på ordrerne
- Her kan de se hvad kunden har købt
- Alle ordrer på tværs af kunden – eks. Serievarenumre
- De kan se alle informationer på kunde, telefonnummer, e-mail osv.
- Der kan ligeledes gemmes arbejdstegninger, billeder og dokumenter på kunden
- Send e-mail eller SMS til dine kunder
- EAN fakturering
- Håndtér fælleslagre
- Håndtér flere lagre pr. afdeling/butik
- Spor omkostninger pr. vare
- Forkodestyring – håndtér forskellige omkostningstyper. Garantireparation, egen produktion, forsikringsskader.
- Lagerstyring med serienumre
- Lagerbevægelser – omsætningshastighed og mange andre KPI’er.
- Variantbaseret lagerstyring
- Håndter varianter på dine varer – størrelser og farver.
- Autogenerering af indkøb
- Daglige automatiske varebestillingslister
- Maskinnummerstyring med evt. PDF tegninger tilknyttet
Andre funktioner som du HELT sikkert kommer til at bruge og holde af
- Brancheløsning
Udover de tre moduler beskrevet ovenfor indeholder vores løsning også et decideret kasse-system og finanssystem/økonomisystem, som er integreret med hinanden.
På den måde opnår du en masse fordele ved at systemerne taler sammen, og ikke mindst ARBEJDER sammen – således du kan spare værdifuld tid på mindre system-arbejde.
Istedet kan du koncentrere dig om det der giver din forretning værdi.
Kasse
Webshop
iOS & Android App



- Vælg mellem flere betalingsmetoder f.eks.: Kontant, Betalingskort, MobilePay.
- Ved et salg kan man vælge mellem: Bonprinter/A4 faktura printer/mail.
- Dit eget kasselayout, få knapper i den størrelse og farve samt funktion som du ønsker.
Med vores kasseløsning og vores integreret webshop er du godt rustet til fremtiden. både mobil og online salg generelt er kommet for at blive.
Derfor tilbyder vi selvfølgelig en fuldt integreret webshop så dine kunder kan handle 24/7/365 dage om året hos dig.
Kundernes ordrer kommer direkte ind i POS systemet uden du skal rører en finger, helt automatisk, det er hvad vi kalder for et intelligent system.
- Fuld integration med System. Ordre, Varer, Billeder, Priser med flere.
- Mulighed for at kunne se lagerstatus, varestatus osv.
- Ordrer fra webshoppen kommer direkte i det indbyggede ordremodul, kan også ske via åben API hvis du har din egen webshop.
Med vores IOS og Android app kan i lave ændringer på arbejdskort,
spare tid med at “gå frem og tilbage” mellem computer og værksted.
- Tidsregistrering af opgave
- Se og ændre Opgaver
- Se og ændre Arbejskort
- Se produkter
- Tilføje billeder til produkter
- Tilføje/skift lokalitet for produkt
- Scan produkt
- Se/ændre lager kladder
- Se kunder