Skov | Have | Park
- Home
- Skov | Have | Park
Kære butiksejer – hvorfor skal du vælge CRS?
Anbefalet af Brancheforening for Skov-, Have- og Park-forretninger
Vores løsning er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.
Vores brancheløsning hjælper dig med din lønsomhed, dine arbejdskort og med app'en kan dine udkørende medarbejdere koble sig på alle arbejdskortene - lige ved hånden.
Vi har selv udviklet vores system, og varetager derfor også hele ansvaret for den samlede løsning - hos os skal du ikke være mellemmand imellem flere leverandører.
Anerkendt i branchen
Vi har mange kunder i branchen - store som små. Blandt vores kunder findes Københavns Maskinservice, Ingvard Madsen, Lyngtek, Varde Have & Skov-maskiner, Boligselskabernes Maskinindkøb m.fl.
Som kunde hos os giver vi dig nye muligheder for at holde styr på din forretning – dine salgsordrer, dine kunder og dit lager.
Du vil sikkert lige vide noget mere om os?
Vi er en dansk IT-virksomhed. Vores historie går helt tilbage til 1980’erne hvor Retail Planit så dagens lys i Hjørring.
I dag kalder vi os selv for Cloud Retail Systems, og holder til i Vejle og Frederikshavn.
Men idéen og missionen er stadig den samme – at vi vil lave verdensklasse butikssystemer, der understøtter din virksomhed – nu og i fremtiden.
Historik på maskiner (stelnummer)
Få de rette informationer eller data koblet på maskinen i dit system. På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet olie, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Få et nemt overblik over informationerne - og brug de data aktivt i din forretning.


Overblik over timeforbrug på arbejdskort
Ved hjælp af tidsregistrering på arbejdskortene, kan du hurtigt danne dig et overblik over timeforbruget på dine arbejdskort. Det kan trækkes ud på månedsbasis, pr. opgavetype, pr. medarbejder - mulighederne er mange.
App (til iOS eller Android)
Via app'en kan du benytte "Start/Stop" funktionen i forhold til timeforbrug, og nemt danne dig et overblik over timeforbruget.
Manglende varer på arbejdskort
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.


App til udkørende medarbejdere
App'en giver udkørende medarbejdere alle deres opgaver/arbejdskort lige ved hånden på deres mobiler. Der kan foretages registreringer - eks. af timer, materialer, billeder, samt der kan færdigmeldes til fakturering.
Lønsomhed
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.


Betalingslink - reservér betalingen
Du kan reservere betalingen for en service eller en vare, som automatisk trækkes fra kundens kort - når servicen er udført eller varen er kommet hjem. På den måde undgår du at "brænde inde" med en vare, eller udføre service du ikke får betaling for.
Vi har kun de bedste anbefalinger af CRS
Vi er rigtig glade for vores nye løsning, specielt fordi løsningen dækker alle vores behov, 360 grader rundt. Tidligere har vi skullet benytte os af flere forskellige systemer for at kunne håndtere ordrestyring og finans, samt vores webshop - så vi er rigtig glade for en total-løsning.
Mads Bach - indehaver, Københavns Maskinservice
Dine fordele
30 års erfaring
Dansk support
Totalleverandør
99,8 % oppetid




Åben API
Dansk virksomhed
Cloud-baseret
IT-sikkerhed



