Udvalgte Referencer - Cloud Retail Systems A/S

Udvalgte Referencer

kids coolshop

KiDS Coolshop-kæden

KiDS Coolshop er en forholdsvis nystartet legetøjskæde der stormer frem i Danmark med fysiske butikker, og deres webshop – coolshop.dk

Kæden tæller i dag 14 butikker i Danmark, to på Færøerne og to på Island, og tilbyder landsdækkende bytteservice.

KiDS Coolshop har indgået aftale med CRS om at være POS-leverandør til alle kædens butikker. Medio 2020 er der onboardet fem af kædens butikker til SAPERA– resten aftales løbende, så det passer med de enkelte butikker.

Der leveres desuden et API til kædens webshop, som i den forbindelse bliver integreret til SAPERA.

 

KiDS Coolshop Horsens har igennem de seneste år benyttet SAPERAs POS løsning i deres butiks, samt et API fra deres egen webshop til SAPERA.

Vi har kørt med SAPERA i et lille års tid nu, og jeg er rigtig glad for løsningen. Vi valgte SAPERA fordi vi gerne ville skifte til en løsning som var cloud-baseret. POS systemet er enkelt og intuitivt at bruge, og det kører i det hele taget godt.

Det var fra starten vigtigt for os, at vi kunne bibeholde vores egen webshop, og derfor fik vi integreret vores egen webshop med SAPERA via et API. Og det har for os været optimalt, hvor vi har kunnet drage fordel af SAPERAs POS løsning i vores egen webshop.

Jeg har kun de bedste anbefalinger til CRS og SAPERA-løsningen.

Søren Westenholtz Nielsen, indehaver KiDS Coolshop Horsens

Vi er rigtig tilfredse!

MORTEN PLESNER EJER FRI BIKESHOP, ODENSES STØRSTE CYKELHANDLER I DET SYDLIGE ODENSE

Her anvender de cykelløsningen fra Cloud Retail Systems til at holde styr på alle data om både kunder, varer, leverandører, ind- og udbetalinger og regnskabsposteringer. Det har de gjort i fire år, og det er en løsning, som alle de 11 ansatte er enormt glade for, fortæller Morten Plesner: “Ja vi synes simpelthen, at det er et genialt system, fordi næsten alle de daglige arbejdsopgaver nu er samlet i ét it-system og er nærmest fuldautomatisk. Så vi sparer en masse tastearbejde og en masse tid hver eneste dag.”
“Som medlem af en butikskæde har man adgang til en central server med alle de leverandører og varer, som kæden handler med. Når der skal nye varer ind i systemet, så klikker man blot på skærmen eller indtaster varenummeret, så bliver alle data automatisk hentet fra det centrale register og lagt ned i systemet.”

DET KOMPLETTE ØKONOMISYSTEM
Cykelløsningen er et komplet økonomisystem, som man har mulighed for at supplere med en fuld integration til et eksternt økonomisystem som fx C5. Løsningen kan klare alle opgaver, som man har behov for understreger Morten: “Hele bogføringen sker jo automatisk og på de rigtige konti i det samme øjeblik, vi slår beløbet ind i kassen. Så vi skal ikke sidde bagefter med alle bonnerne og taste det hele ind i økonomisystemet. Det sker af sig selv og altid med de rigtige beløb.”

EN STOR ØKONOMISK GEVINST
Anskaffelsen af systemet hos Fri BikeShop i Odense M har således været en meget god investering, konkluderer Morten Plesner: “Jeg kan ikke gøre op, hvor hurtigt investeringen er tjent hjem, fordi vi er vokset kraftigt, mens vi har haft det. Men det er helt tydeligt, at vi bruger langt mindre tid på de administrative opgaver nu. Det kræver disciplin, men så giver det til gengæld store gevinster hver eneste dag. Det har været en virkelig god investering, det er der ingen tvivl om. “

Morten Plesner

Indehaver, Fri Bikeshop, Odense

cykelmekanikeren logo

De bedste anbefalinger til CRS og SAPERA!

Vi har kun haft SAPERA kørende en lille måneds tid, men vi er allerede rigtig tilfredse med skiftet. Hele forløbet omkring installation og implementering har forløbet smertefrit, og fuldstændig efter planen.

Vi møder mange forskellige udfordringer i vores dagligdag, så derfor er det vigtigt at have et fleksibelt system, som kan favne mange arbejdsopgaver – og det har vi i dén grad fået med SAPERA.

En stor del af vores forretning er udekørende reparationer, og derfor er det fedt at der følger en app med SAPERA, som netop understøtter servicereparationer – det gør det utroligt nemt for os at udføre vores arbejde.

Kort sagt, mine bedste anbefalinger til SAPERA og Cloud Retail Systems.

Ulrik Kluge

Bestyrer, Cykel-mekanikeren.dk

SAPERA kan stærkt anbefales

Vi har valgt SAPERA med webshopintegration som vores kasseløsning. Det har gjort at vi nemt kan holde styr på vores lager og kontrollere salg og indkøb. Det er noget af det bedste vi har gjort for at effektivisere vores hverdag. Webshoppens lager styres også fra kasseløsningen, hvilket gør at vi har en webshop uden at det kræver ekstra arbejde.

Mette Schilling Melson

Indehaver, SchillingNyborg

SAPERA til styring af butik og Danline-løsning

Aabybro Camping og Fritid stod overfor en udskiftning af deres C5 løsning, og efter at have afdækket markedet faldt valget på CRS og deres SAPERA løsning.

Det udslagsgivende for valget var at Sapera kan integreres med deres Danline-løsning, således deres daglige arbejdsgange vil blive nemmere eftersom kunder, varer og ordre kan overføres direkte fra Danbase til SAPERAs økonomisystem.

Desuden har de valgt at skifte POS-løsningen til SAPERA, for at skabe en bedre sammenhæng, og for bedre at kunne håndtere ordrer.

Vi er rigtig glade for vores nye løsning, og specielt integrationen med Danline er meget stærk for os. Vi har været tilfredse med hele rådgivningsprocessen, og implementeringen, og har kun de bedste anbefalinger af SAPERA og CRS.

Kenneth Johannesen

Indehaver, Aabybro Camping & Fritid

SAPERA til styring af butik, lager og webshop

Mads Bach fra Københavns Maskinservice var på udkig efter et nyt system til sin forretning hvor han kunne få alle funktioner i én samlet løsning. Dette var et vigtigt kriterie, da han tidligere har benyttet sig af flere forskellige systemer i forretningen, og dette var meget uhensigtsmæssigt i den daglige drift.

Overordnet set havde Mads behov for en løsning som dækkede:

  • POS – kasseløsning
  • Ordre- og -opgavestyring
  • Ordrestyring via telefon (App)
  • Kalender til opgaver
  • Finans-modul
  • Lagerstyring
  • Serienummer-styring
  • Serviceindkaldelse via SMS
  • Webshop-modul

Det udslagsgivende for valget af SAPERA var at det er en ”Alt i én-løsning”, som netop kan håndtere alle de ovennævnte behov.

At det hele hænger sammen lige fra kasseløsningen, til ordrestyring, til varelageret og til økonomisystemet, har været en stor gevinst for den daglige drift forretningen.

Vi er rigtig glade for vores nye løsning, specielt fordi løsningen dækker alle vores behov, 360 grader rundt. Tidligere har vi skullet benytte os af flere forskellige systemer for at kunne håndtere ordrestyring og finans, samt vores webshop – så vi er rigtig glade for SAPERA som en total-løsning.

Vi har kun de bedste anbefalinger af SAPERA og CRS.

Mads Bach, indehaver

kids coolshop

KiDS Coolshop

SchillingNyborg

Aabybro Camping & Fritid