Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Udfordringen

Søren Jensen ejer tre cykelforretninger og har siden marts 2021 været kunde i CRS.

Deres tidligere system var en brancheløsning baseret på Navision, men der var flere årsager til at Søren begyndte at kigge sig om efter en ny butiksløsning til sine tre forretninger.

For det første var hans tidligere brancheløsning ikke helt tilpasset til cykelbranchen, hvilket gjorde at der var flere funktioner som Søren selv skulle investere i at få udviklet.

På baggrund af dette vurderede Søren at han kunne spare en del omkostninger ved at vælge et system som var mere målrettet cykelbranchen.

Derudover var der nogle ting som eks. lagerstyringen, der ikke var så god i hans tidligere løsning, hvilket har stor betydning for en forretning med tre butikker.

Søren begyndte derfor at kontakte nogle kolleger i branchen for at blive klogere på hvilke andre løsninger der fandtes, og det var så igennem en kollega i Fri Bikeshop at han blev gjort opmærksom på CRS’ brancheløsning til cykelhandlere.

Løsningen

Leverancen til Søren blev således CRS’ Sapera-løsning med en brancheløsning til cykelforretninger med en komplet suite af moduler, der hver især understøtter Sørens forretning, og hjælpe med at effektivisere dagligdagens opgaver.

Funktionerne der er inkluderes i løsningen tæller:

  • POS løsning – kasse
  • Ordrestyringsmodul
  • Arbejdskort
  • Stelnummerstyring
  • Vareoprettelse
  • Statistikmodul
  • Cloud-baseret løsning
  • Dansk supportafdeling
  • Lagermodul
  • Finansmodul

Gevinster ved løsningen

“Gevinsterne er sådan set at vi føler vi har fået indfriet de forventninger vi havde til løsningen da vi indledningsvist gik på udkig efter en bedre brancheløsning.
Vi vidste at eks. Fri Bikeshop har været kunde hos CRS i 10 år, så det er klar at vi havde en forventning om at løsningen kunne gøre noget for os.

Og det kan vi jo heldigvis konstatere her efter godt og vel at have været kørende i halvandet år.

Vi har fået en bedre lagerstyring, og der er mange funktioner – store som små der virker rigtig godt.

Det integrerede modul med SMS- og mailudsendelser fungerer rigtig godt og hjælpe os med kommunikationen til vores kunder.

Der er også nogle gode funktioner relateret til vores brug af arbejdskort – eks. hvis man indleverer flere cykler til service på én gang – så skal vi kun oprette ét arbejdskort, hvilke vi ikke kunne i vores tidligere løsning. Dette sparer en del tid, og er meget brugervenligt.

Generelt er vi meget tilfredse med CRS og Sapera-løsningen og vi er glade for de personer der sidder på den anden side af telefonen hvis vi ringer ind og har brug for hjælp.”

Søren Peter Jensen, indehaver Jupiter Ekstra