Motorcykelbranchen
- Home
- Motorcykelbranchen
Kære butiksejer – hvorfor skal du vælge CRS?
Vores løsning er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på din forretning.
Vores løsning er skræddersyet til din branche, og igennem unikke funktioner understøtter vores løsning dig med at få en bedre lønsomhed og få bedre kunderelationer.
Vores ordreflow-funktion hjælper dig ligeledes med bedre at optimere dine arbejdsgange. Desuden får du en funktion med serienummerstyring hvor du har fuld historik på en motorcykel, med servicehistorik, reservedelshistorik og meget andet.
Vi har selv udviklet vores system, og varetager derfor også hele ansvaret for den samlede løsning - hos os skal du ikke være mellemmand imellem flere leverandører.
Du undgår derfor at blive efterladt midt imellem flere leverandører, såfremt der opstår udfordringer i forbindelse med opdateringer eller lignende.
Du vil sikkert lige vide noget mere om os?
Vi er en dansk IT-virksomhed. Vores historie går helt tilbage til 1980’erne hvor Retail Planit så dagens lys i Hjørring.
I dag kalder vi os selv for Cloud Retail Systems, og holder til i Vejle og Frederikshavn.
Men idéen og missionen er stadig den samme – at vi vil lave verdensklasse butikssystemer, der understøtter din virksomhed – nu og i fremtiden.
Historik på motorcyklen (stelnummer)
Få de rette informationer eller data koblet på motorcyklen i dit system. På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet kæde, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Få et nemt overblik over data - og brug de data aktivt i din forretning.


Arbejdskort
Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis "Reparation", "Salg" mfl.
For der vil nemlig være forskellige behov for felter - alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om.
Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.
Tilpas dit finanssystem til din bogholder
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger - som din bogholder måtte efterspørge.


Automatisk kundekommunikation
Når du har solgt en motorcykel kan du opsætte et kommunikationsflow.
Kundetilfredshed
Det kunne starte med at du 5 dage efter salget, sender en sms til kunden og spørger om vedkommende har været tilfreds med købet.
Serviceindkaldelser
En anden form kunne være "Eftersyn". Her kan du efter eksempelvis 12 måneder sende en sms til kunden om at det er tid til serviceeftersyn.
Nyheds-SMS
Du kan udsende en SMS-kampagne til alle dine kunder på én gang - eks. ved fødselsdagstilbud, Black Friday - kun fantasien sætter grænser.
Lønsomhed
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.


Betalingslink - reservér betalingen
Du kan reservere betalingen for en service eller en vare, som automatisk trækkes fra kundens kort - når servicen er udført eller varen er kommet hjem. På den måde undgår du at "brænde inde" med en vare, eller udføre service du ikke får betaling for.
Manglende varer på arbejdskort
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.

Dine fordele
30 års erfaring
Dansk support
Totalleverandør
99,8 % oppetid




Åben API
Dansk virksomhed
Cloud-baseret
IT-sikkerhed



