Testimonials – Cloudretailsystems

Testimonials

SAPERA som POS-system

KiDS Coolshop er en forholdsvis nystartet legetøjskæde der stormer frem i Danmark med fysiske butikker, og deres webshop – coolshop.dk Kæden tæller i dag 14 butikker i Danmark, to på Færøerne og to på Island, og tilbyder landsdækkende bytteservice. KiDS Coolshop har indgået aftale med CRS om at være POS-leverandør til alle kædens butikker. Medio 2020 er der onboardet fem af kædens butikker til SAPERA– resten aftales løbende, så det passer med de enkelte butikker. Der leveres desuden et API til kædens webshop, som i den forbindelse bliver integreret til SAPERA. KiDS Coolshop Horsens har igennem de seneste år benyttet SAPERAs POS løsning i deres butiks, samt et API fra deres egen webshop til SAPERA. Vi har kørt med SAPERA i et lille års tid nu, og jeg er rigtig glad for løsningen. Vi valgte SAPERA fordi vi gerne ville skifte til en løsning som var cloud-baseret. POS systemet er enkelt og intuitivt at bruge, og det kører i det hele taget godt. Det var fra starten vigtigt for os, at vi kunne bibeholde vores egen webshop, og derfor fik vi integreret vores egen webshop med SAPERA via et API. Og det har for os været optimalt, hvor vi har kunnet drage fordel af SAPERAs POS løsning i vores egen webshop. Jeg har kun de bedste anbefalinger til CRS og SAPERA-løsningen.
Søren Westenholtz Nielsen - Indehaver, KiDS Coolshop Horsens

SAPERA til styring af butik, lager og webshop

Mads Bach fra Københavns Maskinservice var på udkig efter et nyt system til sin forretning hvor han kunne få alle funktioner i én samlet løsning. Dette var et vigtigt kriterie, da han tidligere har benyttet sig af flere forskellige systemer i forretningen, og dette var meget uhensigtsmæssigt i den daglige drift. Overordnet set havde Mads behov for en løsning som dækkede: POS – kasseløsning Ordre- og -opgavestyring, Ordrestyring via telefon (App), Kalender til opgaver, Finans-modul, Lagerstyring, Serienummer-styring, Serviceindkaldelse via SMS, Webshop-modul. Det udslagsgivende for valget af Sapera var at det er en ”Alt i én-løsning”, som netop kan håndtere alle de ovennævnte behov. At det hele hænger sammen lige fra kasseløsningen, til ordrestyring, til varelageret og til økonomisystemet, har været en stor gevinst for den daglige drift forretningen. Vi er rigtig glade for vores nye løsning, specielt fordi løsningen dækker alle vores behov, 360 grader rundt. Tidligere har vi skullet benytte os af flere forskellige systemer for at kunne håndtere ordrestyring og finans, samt vores webshop – så vi er rigtig glade for Sapera som en total-løsning.
Mads Bach - Indehaver, Københavns Maskinservice

Sapera kan stærkt anbefales

Vi har valgt Sapera med webshopintegration som vores kasseløsning. Det har gjort at vi nemt kan holde styr på vores lager og kontrollere salg og indkøb. Det er noget af det bedste vi har gjort for at effektivisere vores hverdag. Webshoppens lager styres også fra kasseløsningen, hvilket gør at vi har en webshop uden at det kræver ekstra arbejde.
Mette Schilling Melson - Indehaver, SchillingNyborg

SAPERA til styring af butik og Danline-løsning

Aabybro Camping og Fritid stod overfor en udskiftning af deres C5 løsning, og efter at have afdækket markedet faldt valget på CRS og deres SAPERA løsning. Det udslagsgivende for valget var at Sapera kan integreres med deres Danline-løsning, således deres daglige arbejdsgange vil blive nemmere eftersom kunder, varer og ordre kan overføres direkte fra Danbase til SAPERAs økonomisystem. Desuden har de valgt at skifte POS-løsningen til SAPERA, for at skabe en bedre sammenhæng, og for bedre at kunne håndtere ordrer. Vi er rigtig glade for vores nye løsning, og specielt integrationen med Danline er meget stærk for os. Vi har været tilfredse med hele rådgivningsprocessen, og implementeringen, og har kun de bedste anbefalinger af SAPERA og CRS.
Kenneth Johannesen - Indehaver, Aabybro Camping & Fritid