Kasseløsning til cykelhandlere | Cloud Retail Systems A/S

Cykelhandlere

POS-løsning skræddersyet til cykelhandlere.

Vores løsning er specifikt designet til cykelhandlerbranchen, hvor du får overblik over hele forretningen, lageret og værkstedet. Du kan nemt og hurtigt styre den samlede butik inklusiv alle ordrer og værkstedet fra kasseløsningen. Vores kassesystem er anbefalet af brancheforeningen Danske Cykelhandlere.

Systemet sikrer, at det administrative arbejde bliver minimeret, så du kan fokusere på at servicere de cyklende kunder, og hvor der er integreret en række funktioner som passer lige netop til en cykelhandler som dig.

Systemet gør det funktionelt og effektivt for dig at klare dagligdags situationer. Specielt til cykelhandlere kan Cloud Retail Systems yderligere tilbyde nedenstående funktioner til netop dit system.

Hvad er det unikke for din branche?

At systemet kan håndtere serienummerstyring og Jeres reparationer. Du får derfor en samlet løsning som løser alle behov indenfor POS, finans og webshop.

Det er ikke meningen, at du skal bruge unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.

Brugervenlig og indbygget 3-i-1 løsning

Finans
Integreret webshop

Samspillet mellem POS, finans og webshop er helt unikt, og det betyder du slipper for at bruge forskellige programmer for den daglige drift.
Og samtidig hjælper løsningen dig til et bedre overblik over din forretning, økonomi og lager.

Hold styr på dine produkter

Cykelregistrering

  • Automatisk generering af servicekort ved cykelsalg
  • Stelnummerstyring.
  • Automatisk service indkaldelse via SMS.
  • Mulighed for at gemme billeder og dokumenter på cyklen.
  • Automatisk generering af cykel prisskilt.
Hold styr på din finans og bilag

Værkstedsservice

  • Arbejdskort og kalenderstyring.
  • Oprettelse af flere forskellige arbejdskortstyper f.eks. garantireparation, eftersyn, udkørsel osv.
  • Hold styr på hvornår i travlt og hvem der skal lave hvad.
  • Se historik af tidligere reparationer.
  • Sende SMS til den valgte kontaktperson når arbejdskortet meldes færdigt.
Plej dine kunder

POS

  • Dit eget kasselayout, få knapper i den størrelse og farve samt funktion som du ønsker.
  • Loyalitetsklub.
  • Gavekort og tilgodebeviser.
  • Rabatstyring på kunde-, vare- og produktgruppe.
  • Salgsstatistik fordelt på medarbejder/vare/gruppe/afdeling/lokation osv.
  • Opret kunder med sygesikringskort.
Kasseapparat der er sat op efter dig

Finans

  • Automatisk Bogføring.
  • Bankintegration.
  • Håndtering af fremmed valuta.
  • Brugtmoms.
  • Mulighed for EAN fakturering.

Webshop til SAPERA

  • Vedligeholde din webshop og forretning et sted.
  • Synkronisering af ordre, produkter og lager.
  • Integration til egen webshop via åbent API.

iOS & Android App

Med vores iOS og Android app kan i lave ændringer på arbejdskort,
spare tid med at “gå frem og tilbage” mellem computer og værksted.

  • Tidsregistrering af opgave
  • Se og ændre opgaver og arbejskort
  • Se produkter
  • Tilføje billeder til produkter
  • Tilføje/skift lokalitet for produkt
  • Scan produkt
  • Se/ændre lager kladder
  • Se kunder

Book en gratis DEMO nu!

Vi er rigtig tilfredse!

Fri Bikeshop Odense har været kunde ved Cloud Retail Systems i en del år efterhånden. De er enormt glade for løsningen, fortæller Morten Plesner: “Ja vi synes simpelthen, at det er et genialt system, fordi næsten alle de daglige arbejdsopgaver nu er samlet i ét it-system og er nærmest fuldautomatisk. Så vi sparer en masse tastearbejde og en masse tid hver eneste dag.” Anskaffelsen af systemet hos Fri BikeShop i Odense M har således været en meget god investering, konkluderer Morten Plesner: “Jeg kan ikke gøre op, hvor hurtigt investeringen er tjent hjem, fordi vi er vokset kraftigt, mens vi har haft det. Men det er helt tydeligt, at vi bruger langt mindre tid på de administrative opgaver nu. Det kræver disciplin, men så giver det til gengæld store gevinster hver eneste dag. Det har været en virkelig god investering, det er der ingen tvivl om. “
Morten Plesner - Indehaver, Fri Bikeshop Odense
Fri Bikeshop Logo

Mine bedste anbefalinger til SAPEA og Cloud Retail Systems

Brotorvets Cykler i Næstved har eksisteret siden 1948, og er en af landets ældste cykelforretninger. Servicen er i højsædet, og ordet ”Flink” er en stor del af den sjæl og DNA der ligger i butikken. Hverdagen for personalet hos Brotorvets Cykler er alsidigt, der er travlt i butikken og hver ekspedition bliver håndteret med største omhu. Derfor er det vigtigt at have et POS-system som understøtter forretningen og ikke omvendt. Skifte fra CB Retail til SAPERA Brotorvets Cykler benyttede sig tidligere af Cloud Retail Systems server- og klientløsning, CB Retail – men efter et stort ønske om cloudløsning, blev deres løsning flyttet fra CB Retail til SAPERA. ”Vi er rigtig glade for skiftet, vi har slet ikke fortrudt flytningen, og selve processen forløb rigtig godt – gnidningsfrit og helt efter den plan vi havde lavet med CRS” fortæller indehaver Rikke Jensen. Indehaver Rikke Jensen har valgt at få en SAPERA-løsning med komplet POS-løsning, finansmodul og lagerstyring. ”Vi har brugt SAPERA i ca. 9 måneder nu, og vi er rigtig tilfredse med løsningen. Systemet gør vores hverdag nemmere i kraft af ét fælles system til POS, Finans og Lagerstyring. Vi er rigtig glade for søgemulighederne af varer og kunder – det gør det hele meget lettere. Og et stort plus har været at vi har kunnet arbejde hjemmefra i løsningen. Vi nyder godt af fleksibiliteten i SAPERA, som sikrer at vores mange forskellige arbejdsopgaver kan understøttes af et system – det gør det meget lettere at håndtere salg, reparationer, indkøb, lager og bogføringen. Kort sagt, mine bedste anbefalinger til SAPEA og Cloud Retail Systems.”
Rikke Jensen - Indehaver Brotorvets Cykler

De bedste anbefalinger til CRS og SAPERA

Vi har kun haft SAPERA kørende en lille måneds tid, men vi er allerede rigtig tilfredse med skiftet. Hele forløbet omkring installation og implementering har forløbet smertefrit, og fuldstændig efter planen. Vi møder mange forskellige udfordringer i vores dagligdag, så derfor er det vigtigt at have et fleksibelt system, som kan favne mange arbejdsopgaver – og det har vi i dén grad fået med SAPERA. En stor del af vores forretning er udekørende reparationer, og derfor er det fedt at der følger en app med SAPERA, som netop understøtter servicereparationer – det gør det utroligt nemt for os at udføre vores arbejde. Kort sagt, mine bedste anbefalinger til SAPERA og Cloud Retail Systems.
Ulrik Kluge - Bestyrerer, Cykel-mekanikeren.dk
cykelmekanikeren logo