Cykelhandlere
POS-løsning skræddersyet til cykelhandlere.
Få en demokonto – prøv systemet af.
Vores løsning er specifikt designet til cykelhandlerbranchen, hvor du får overblik over hele forretningen, lageret og værkstedet. Du kan nemt og hurtigt styre den samlede butik inklusiv alle ordrer og værkstedet fra kasseløsningen. Vores kassesystem er anbefalet af brancheforeningen Danske Cykelhandlere.
Systemet sikrer, at det administrative arbejde bliver minimeret, så du kan fokusere på at servicere de cyklende kunder, og hvor der er integreret en række funktioner som passer lige netop til en cykelhandler som dig.
Systemet gør det funktionelt og effektivt for dig at klare dagligdags situationer. Specielt til cykelhandlere kan Cloud Retail Systems yderligere tilbyde nedenstående funktioner til netop dit system.
Hvad er det unikke for din branche?
At systemet kan håndtere serienummerstyring og Jeres reparationer. Du får derfor en samlet løsning som løser alle behov indenfor POS, finans og webshop.
Det er ikke meningen, at du skal bruge unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.
Brugervenlig og indbygget 3-i-1 løsning



Samspillet mellem POS, finans og webshop er helt unikt, og det betyder du slipper for at bruge forskellige programmer for den daglige drift.
Og samtidig hjælper løsningen dig til et bedre overblik over din forretning, økonomi og lager.

Cykelregistrering
- Automatisk generering af servicekort ved cykelsalg
- Stelnummerstyring.
- Automatisk service indkaldelse via SMS.
- Mulighed for at gemme billeder og dokumenter på cyklen.
- Automatisk generering af cykel prisskilt.

Værkstedsservice
- Arbejdskort og kalenderstyring.
- Oprettelse af flere forskellige arbejdskortstyper f.eks. garantireparation, eftersyn, udkørsel osv.
- Hold styr på hvornår i travlt og hvem der skal lave hvad.
- Se historik af tidligere reparationer.
- Sende SMS til den valgte kontaktperson når arbejdskortet meldes færdigt.


POS
- Dit eget kasselayout, få knapper i den størrelse og farve samt funktion som du ønsker.
- Loyalitetsklub.
- Gavekort og tilgodebeviser.
- Rabatstyring på kunde-, vare- og produktgruppe.
- Salgsstatistik fordelt på medarbejder/vare/gruppe/afdeling/lokation osv.
- Opret kunder med sygesikringskort.

Finans
- Automatisk Bogføring.
- Bankintegration.
- Håndtering af fremmed valuta.
- Brugtmoms.
- Mulighed for EAN fakturering.

Webshop til Sapera
- Vedligeholde din webshop og forretning et sted.
- Synkronisering af ordre, produkter og lager.
- Integration til egen webshop via åbent API.

iOS & Android App
Med vores iOS og Android app kan i lave ændringer på arbejdskort,
spare tid med at “gå frem og tilbage” mellem computer og værksted.
- Tidsregistrering af opgave
- Se og ændre opgaver og arbejskort
- Se produkter
- Tilføje billeder til produkter
- Tilføje/skift lokalitet for produkt
- Scan produkt
- Se/ændre lager kladder
- Se kunder