Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Kære cykelhandler – hvorfor skal du vælge CRS?

Anbefalet af brancheforeningen Danske Cykelhandlere

Vores brancheløsning til cykelhandlere er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.

Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over cykelhistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på cyklen.

Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør - du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.

Anerkendt i branchen

Vi har mange cykelhandlere som kunder - både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os - heriblandt FriBikeshop, Jupiter Ekstra og Design Cykler.

Vores løsning omfavner de vigtigste elementer du skal bruge for at kunne yde en god service overfor dine kunder, og de kan til hver en tid tilpasses således din virksomhed understøttes – både nu og i fremtiden.

Som kunde hos os giver vi dig nye muligheder for at holde styr på din forretning – dine salgsordrer, dine kunder og dit lager.

Du vil sikkert lige vide noget mere om os?

Vi er en dansk IT-virksomhed. Vores historie går helt tilbage til 1980’erne hvor Retail Planit så dagens lys i Hjørring.
I dag kalder vi os selv for Cloud Retail Systems, og holder til i Vejle og Frederikshavn.
Men idéen og missionen er stadig den samme – at vi vil lave verdensklasse butikssystemer, der understøtter din virksomhed – nu og i fremtiden.

Læs mere om os her

// Udvalgte features

Historik på cyklen (stelnummer)

Få de rette informationer eller data koblet på cyklen i dit system. På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet kæde, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.

Få et nemt overblik over informationerne - og brug de data aktivt i din forretning.

// Udvalgte features

Arbejdskort

Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis "Reparation", "Salg" mfl.

For der vil nemlig være forskellige behov for felter - alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om. 

Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.

// Udvalgte features

Tilpas dit finanssystem til din bogholder

Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger - som din bogholder måtte efterspørge.

// Udvalgte features

Automatisk kundekommunikation

Når du har solgt en cykel kan du opsætte et kommunikationsflow. 

Kundetilfredshed

Det kunne starte med at du 5 dage efter salget, sender en sms til kunden og spørger om vedkommende har været tilfreds med købet.

Serviceindkaldelser

En anden form kunne være "Eftersyn". Her kan du efter eksempelvis 6 måneder sende en sms til kunden om at det er tid til cykeleftersyn. 

Nyheds-SMS

Du kan udsende en SMS-kampagne til alle dine kunder på én gang - eks. ved fødselsdagstilbud, Black Friday - kun fantasien sætter grænser.

 

// Udvalgte features

Lønsomhed

En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.

Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.

// Udvalgte features

Manglende varer på arbejdskort

Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.

På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.

// Kundehistorie

Vi er rigtig tilfredse!

Vi møder mange forskellige udfordringer i vores dagligdag, så derfor er det vigtigt at have et fleksibelt system, som kan favne mange arbejdsopgaver – og det har vi i dén grad fået med SAPERA.

En stor del af vores forretning er udekørende reparationer, og derfor er det fedt at der følger en app med SAPERA, som netop understøtter servicereparationer – det gør det utroligt nemt for os at udføre vores arbejde.

Kort sagt, mine bedste anbefalinger til SAPERA og Cloud Retail Systems.

Ulrik Kluge

Bestyrer, Cykel-mekanikeren.dk

Dine fordele

30 års erfaring

Dansk support

Totalleverandør

99,8 % oppetid

Åben API

Dansk virksomhed

Cloud-baseret

IT-sikkerhed

Andre funktioner som du HELT sikkert kommer til at bruge og holde af

Kalender

Opgaveoverblik

Statistikker

Webshop

App

Skyggekartotek

Få en gratis demo - bliv kontaktet i dag