Cykel branchen – Cloudretailsystems

Cykelhandlere

POS-løsning skræddersyet til cykelbranchen.

Få en demokonto – prøv systemet af.

Vores løsning er specifikt designet til cykelhandlerbranchen, hvor du får overblik over hele forretningen, lageret og værkstedet. Du kan nemt og hurtigt styre den samlede butik inklusiv alle ordrer og værkstedet fra kasseløsningen. Vores kassesystem er anbefalet af brancheforeningen Danske Cykelhandlere.

Systemet sikrer, at det administrative arbejde bliver minimeret, så du kan fokusere på at servicere de cyklende kunder, og hvor der er integreret en række funktioner som passer lige netop til en cykelhandler som dig. Derudover har du mulighed for at vælge integration til leverandører til.

Systemet gør det funktionelt og effektivt for dig at klare dagligdags situationer. Specielt til cykelhandlere kan Cloud Retail Systems yderligere tilbyde nedenstående funktioner til netop dit system.

Hvad er det unikke for din branche?

At systemet kan håndtere serienummerstyring og Jeres reparationer. Du får derfor en samlet løsning som løser alle behov indenfor POS, finans og webshop.

Det er ikke meningen, at du skal bruge unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.

Brugervenlig og indbygget 3-i-1 løsning

Finans
Integreret webshop

Samspillet mellem POS, finans og webshop er helt unikt, og det betyder du slipper for at bruge forskellige programmer for den daglige drift.
Og samtidig hjælper løsningen dig til et bedre overblik over din forretning, økonomi og lager.

Samspillet mellem kasseløsningen, finansmodulet og webshopmodulet er helt unikt, og det betyder du slipper for en masse tidskrævende administration. Og samtidig hjælper løsningen dig til en bedre overblik over din forretning, økonomi og lager.

Unikt for Jer: håndtéring af ordrer og værkstedsservice

Vi ved at Jeres hverdag består af mange forskellige typer af ordrer – nogle ordrer er en vare, imens andre ordrer er en kombination af en vare og en serviceydelse.

Uanset hvilken type der er tale om kan vi håndtere det, direkte i systemet. På den måde er i fri for en masse ekstra håndtering ved at kæmpe mod systemer som ikke kan tage højde for Jeres forskellige ordretyper.

Bonus:

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • Automatisk backup
  • App til værkstedet
  • EAN-fakturering
  • PDF-fakturering
  • Webshop
  • SMS
Hold styr på dine produkter

Stelnummerstyring

  • Slå cyklerne op fra centralt register
  • Servicekort ved salg af egovare
  • Brugtvarehåndtering
Hold styr på din finans og bilag

Serviceindkaldelse

  • Opsæt automatisk serviceindkaldelse
  • Mulighed for automatisk service indkaldelse via SMS
Plej dine kunder

Arbejdskort

  • Ordrestyring og kalenderstyring
  • Det hele kan styres med en app til Andriod og iOS.
  • Mulighed for afkrydsning af flg: Garantireparation – Max pris – Eftersyn osv.
  • Når et arbejdskort oprettes til eksempelvis ”service” genereres en liste på servicedele, så lageret ved hvad der skal bestilles
  • Mulighed for at tage billede af maskinen når den indleveres, og vedhæfte til ordren
  • Stregkodelæser til hurtig indskrivning af maskiner
  • Tekstfelt hvori der kan skrives interne & eksterne notater på ordrerne
  • Sende SMS til den valgte kontaktperson når arbejdskortet meldes færdigt
Kasseapparat der er sat op efter dig

POS

  • Vælg mellem flere betalingsmetoder f.eks.: Kontant, Betalingskort, MobilePay.
  • Ved et salg kan man vælge mellem: Bonprinter/A4 faktura printer/mail.
  • Dit eget kasselayout, få knapper i den størrelse og farve samt funktion som du ønsker.

Værkstedstyring

  • Direkte overførsel til faktura
  • Oprettelse af arbejdsaftaler i kalender
  • Bemærkningsfelt til hvert arbejdskort
  • Beregning og udskrivning af tilbud
Opret med sygesikringskort

Opret med sygesikringskort

  • Opret kunder via magnetkortlæseren
  • Indlæsning via magnetkortlæseren sikrer de korrekte oplysninger

IOS & Android App

Med vores IOS og Android app kan i lave ændringer på arbejdskort,
spare tid med at “gå frem og tilbage” mellem computer og værksted.

Webshop

  • Tidsregistrering af opgave
  • Se og ændre Opgaver
  • Se og ændre Arbejskort
  • Se produkter
  • Tilføje billeder til produkter
  • Tilføje/skift lokalitet for produkt
  • Scan produkt
  • Se/ændre lager kladder
  • Se kunder

Flere muligheder

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • App til værkstedet
  • EAN-fakturering
  • Webshop
  • SMS

Book en gratis DEMO nu!

Vi er rigtig tilfredse!

Fri Bikeshop Odense har været kunde ved Cloud Retail Systems i en del år efterhånden. De er enormt glade for løsningen, fortæller Morten Plesner: “Ja vi synes simpelthen, at det er et genialt system, fordi næsten alle de daglige arbejdsopgaver nu er samlet i ét it-system og er nærmest fuldautomatisk. Så vi sparer en masse tastearbejde og en masse tid hver eneste dag.” Anskaffelsen af systemet hos Fri BikeShop i Odense M har således været en meget god investering, konkluderer Morten Plesner: “Jeg kan ikke gøre op, hvor hurtigt investeringen er tjent hjem, fordi vi er vokset kraftigt, mens vi har haft det. Men det er helt tydeligt, at vi bruger langt mindre tid på de administrative opgaver nu. Det kræver disciplin, men så giver det til gengæld store gevinster hver eneste dag. Det har været en virkelig god investering, det er der ingen tvivl om. “
Morten Plesner - Indehaver, Fri Bikeshop Odense