Caravan Branchen - Cloud Retail Systems A/S

Caravan Branchen

Caravan Branchen

POS-løsning tilpasset til Caravan Branchen.

Det er ikke meningen, at du skal bruges unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.

Brugervenlig og indbygget 2-i-1 løsning

Samspillet mellem kasseløsningen og finansmodulet betyder du slipper for en masse tidskrævende administration. Og samtidig hjælper løsningen dig til en bedre overblik over din forretning, økonomi og lager.

Hvad er unikt ved løsningen?

  • Avanceret vognstyring
  • Omkostningsstyring på vogne
  • Integration med Danline værksstedsystem
  • Håndtering af ny/brugtvogns garanti-reparationer, og “om-igen arbejde”.

 

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • EAN-fakturering
  • SMS-service (serviceindkaldelse, ordre-klar-til-afhentning mv.)
Hold styr på dine produkter

Lagerstyring

  • Min og max på lager
  • Automatisk varebestillings liste dagligt, Autogenerering af indkøb
  • Mulighed for vedhæftning af Mail, PDF, billeder og andre filer på Varekortet
  • Alternative varenumre. Flere Leverandørvarenumre, med priser, som også kan søges på
  • Intelligent søgning på varenumre

Finans

En af de vigtigste områder at have fuldt overblik i ens virksomhed er når det kommer til økonomien.
Derfor har vi gjort det nemt og overskueligt med vores integreret finans-modul.

  • Lagernedskrive varer med en handling, eller automatisk
  • Ubegrænset momstyper
  • EU moms & Brugt moms
  • Bankintegration
  • Rabatgrupper på varegrupper og specifikke varenumre
  • EAN & E-mail Fakturering
  • Kan på kundekortet se evt. skyldigt beløb
  • Mulighed for udskrivning af følgeseddel, proformafaktura, ordrebekræftelse osv.
  • Mulighed for vedhæftning af Mail, PDF, billeder og andre filer på debitor & kreditor
  • Hurtig genvej for gensend faktura kopi på mail eller print
Hold styr på din finans og bilag

Danline værksstedsystem

Funktioner fra Danbase

  • Direkte opslag i leverandørers produktdatabase
  • Produktfremhævning
  • Finansiering
  • Brugerstatistik
  • Skiltedesign
  • Opslag i bilbog og Skat
  • Tilbud og slutsedeler
  • Optimeret datadistribution

Læs mere om Danlines Danbase her:

https://danline.dk/camping-eksperter/danbase/

Arbejdsopgaver

Arbejdskort

  • Ordrestyring og kalenderstyring
  • Det hele kan styres med en app til Andriod og iOS.
  • Mulighed for afkrydsning af flg: Garantireparation – Max pris – Eftersyn osv.
  • Når et arbejdskort oprettes til eksempelvis ”service” genereres en liste på servicedele, så lageret ved hvad der skal bestilles
  • Mulighed for at tage billede af maskinen når den indleveres, og vedhæfte til ordren
  • Stregkodelæser til hurtig indskrivning af maskiner
  • Tekstfelt hvori der kan skrives interne & eksterne notater på ordrerne
  • Sende SMS til den valgte kontaktperson når arbejdskortet meldes færdigt

Rapportering

  • Statistik udtræk i excel og pdf på alt
  • Omsætningsstatistik, med sortering på ordretype/kundetype osv.
  • Hurtig nøgletals rapport, så man daglig kan følge med
Kasseapparat der er sat op efter dig

POS

  • Vælg mellem flere betalingsmetoder f.eks.: Kontant, Betalingskort, MobilePay.
  • Ved et salg kan man vælge mellem: Bonprinter/A4 faktura printer/mail.
  • Dit eget kasselayout, få knapper i den størrelse og farve samt funktion som du ønsker.

Debitor & kreditor

  • Rabatgrupper på varegrupper og specifikke varenumre
  • EAN & E-mail Fakturering
  • Kan på kundekortet se evt. skyldigt beløb
  • Mulighed for udskrivning af følgeseddel, proformafaktura, ordrebekræftelse osv.
  • Mulighed for vedhæftning af Mail, PDF, billeder og andre filer på debitor & kreditor
  • Hurtig genvej for gensend faktura kopi på mail eller print
Værkstedsstyring

Avanceret vognstyring

  • PDF tegninger tilknyttet vognnummer
  • Håndtering af ny/brugvogns garanti-reparationer, og “om-igen arbejde”
  • Omkostningsstyring på vogne
  • Håndtering af garanti

Værkstedstyring

  • Direkte overførsel til faktura
  • Oprettelse af arbejdsaftaler i kalender
  • Bemærkningsfelt til hvert arbejdskort
  • Beregning og udskrivning af tilbud
Opret med sygesikringskort

Opret med sygesikringskort

  • Opret kunder via magnetkortlæseren
  • Indlæsning via magnetkortlæseren sikrer de korrekte oplysninger

Varekartotek

  • Vareinformationer, bl.a. vedr. styklister, varetyper, lagerbevægelser mv.
  • Opret komplementære varer, samt “tags” for bedre søgemuligheder
  • Opret Forkoder med flere omkostningstyper pr. serienummer-vare. Eksempelvis “Nyvognsgaranti”, “Brugtvognsgaranti”, “Reparationsarbejde”

IOS & Android App

Med vores IOS og Android app kan i lave ændringer på arbejdskort,
spare tid med at “gå frem og tilbage” mellem computer og værksted.

Muligheder

  • Tidsregistrering af opgave
  • Se og ændre Opgaver
  • Se og ændre Arbejskort
  • Se produkter
  • Tilføje billeder til produkter
  • Tilføje/skift lokalitet for produkt
  • Scan produkt
  • Se/ændre lager kladder
  • Se kunder

Flere muligheder

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • App til værkstedet
  • EAN-fakturering
  • SMS

Book en gratis DEMO nu!

Vi har været tilfredse med hele rådgivningsprocessen, og implementeringen, og har kun de bedste anbefalinger af SAPERA og CRS.

Aabybro Camping og Fritid stod overfor en udskiftning af deres C5 løsning, og efter at have afdækket markedet faldt valget på CRS og deres SAPERA løsning. Det udslagsgivende for valget var at Sapera kan integreres med deres Danline-løsning, således deres daglige arbejdsgange vil blive nemmere eftersom kunder, varer og ordre kan overføres direkte fra Danbase til SAPERAs økonomisystem.
Kenneth Johannesen - Indehaver, Aabybro Camping & Fritid
Aabybro Camping & Fritid Logo
Comments are closed.
Seneste kommentarer
    Arkiver
    Kategorier
    • Ingen kategorier