Skov | Have | Park – Cloudretailsystems

Skov | Have | Park

Få den intelligente POS-løsning til skov-, have- og parkbranchen
og gør din arbejdsdag nemmere.

Få en demokonto – prøv systemet af.

Hvad er det unikke for din branche?

At systemet kan håndtere serienummerstyring og Jeres reparationer. Du får derfor en samlet løsning som løser alle behov indenfor POS, finans og webshop.

Det er ikke meningen, at du skal bruge unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.

Brugervenlig og indbygget 3-i-1 løsning

Finans
Integreret webshop

Samspillet mellem POS, finans og webshop er helt unikt, og det betyder du slipper for at bruge forskellige programmer for den daglige drift.
Og samtidig hjælper løsningen dig til et bedre overblik over din forretning, økonomi og lager.

Hold styr på dine produkter

Lagerstyring

Med vores POS er det en smal sag at holde styr på sine produkter, bestille nye.
Vores intelligente produkt-katalog gør det mulig for dig at finde dine varer nemt og smart.

Lager og produkt håndtering

  • Min og max på lager.
  • Automatisk varebestillings liste dagligt.
  • Autogenerering af indkøb.
  • Mulighed for vedhæftning af Mail, PDF.
  • PDF tegninger tilknyttet maskinnummer.
  • Billeder og andre filer på Varekortet.
  • Alternative varenumre.
  • Flere Leverandørvarenumre, med priser, som også kan søges på.
  • Intelligent søgning på varenumre.
  • Maskinnummer-styring.
Hold styr på din finans og bilag

Finans

En af de vigtigste områder at have fult overblik i ens virksomhed
er når det kommer til ens økonomi.
Derfor har vi gjort det nemt og overskueligt med vores integreret finans-modul.

Finans modul

  • Lagernedskrive varer med en handling, eller automatisk.
  • Ubegrænset momstyper.
  • EU moms & Brugt moms
  • Rabatgrupper på varegrupper og specifikke varenumre
  • EAN & E-mail Fakturering
  • Kan på kundekortet se evt. skyldigt beløb
  • Mulighed for udskrivning af følgeseddel, proformafaktura, ordrebekræftelse osv.
  • Mulighed for vedhæftning af Mail, PDF, billeder og andre filer på debitor & kreditor
  • Hurtig genvej for gensend faktura kopi på mail eller print

Rapportering

  • Statistik udtræk i excel og pdf på alt.
  • Omsætningsstatistik, med sortering på ordretype/kundetype osv.
  • Hurtig nøgletals rapport, så man daglig kan følge med.
Plej dine kunder

Arbejdskort

  • Ordrestyring og kalenderstyring
  • Det hele kan styres med en app til Andriod og iOS.
  • Mulighed for afkrydsning af flg: Garantireparation – Max pris – Eftersyn osv.
  • Når et arbejdskort oprettes til eksempelvis ”service” genereres en liste på servicedele, så lageret ved hvad der skal bestilles
  • Mulighed for at tage billede af maskinen når den indleveres, og vedhæfte til ordren
  • Stregkodelæser til hurtig indskrivning af maskiner
  • Tekstfelt hvori der kan skrives interne & eksterne notater på ordrerne
  • Sende SMS til den valgte kontaktperson når arbejdskortet meldes færdigt
Kasseapparat der er sat op efter dig

POS

  • Vælg mellem flere betalingsmetoder f.eks.: Kontant, Betalingskort, MobilePay.
  • Ved et salg kan man vælge mellem: Bonprinter/A4 faktura printer/mail.
  • Dit eget kasselayout, få knapper i den størrelse og farve samt funktion som du ønsker.
Sælg online og offline

Webshop

Med vores POS løsning og vores integreret webshop er du godt rustet til fremtiden. både mobil og online salg generelt er kommet for at blive.
Derfor tilbyder vi selvfølgelig en fuldt integreret webshop så dine kunder kan handle 24/7/365 dage om året hos dig.
Kundernes ordrer kommer direkte ind i POS systemet uden du skal rører en finger, helt automatisk, det er hvad vi kalder for et intelligent system.

Webshop

  • Fuld integration med System. Ordre, Varer, Billeder, Priser med flere.
  • Mulighed for at kunne se lagerstatus, varestatus osv.
  • Ordrer fra webshoppen kommer direkte i det indbyggede ordremodul

IOS & Android App

Med vores IOS og Android app kan i lave ændringer på arbejdskort,
spare tid med at “gå frem og tilbage” mellem computer og værksted.

Webshop

  • Tidsregistrering af opgave
  • Se og ændre Opgaver
  • Se og ændre Arbejskort
  • Se produkter
  • Tilføje billeder til produkter
  • Tilføje/skift lokalitet for produkt
  • Scan produkt
  • Se/ændre lager kladder
  • Se kunder

Flere muligheder

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • App til værkstedet
  • EAN-fakturering
  • Webshop
  • SMS

Book en gratis DEMO nu!

Vi har kun de bedste anbefalinger af Sapera og CRS.

Vi er rigtig glade for vores nye løsning, specielt fordi løsningen dækker alle vores behov, 360 grader rundt. Tidligere har vi skullet benytte os af flere forskellige systemer for at kunne håndtere ordrestyring og finans, samt vores webshop – så vi er rigtig glade for Sapera som en total-løsning.
Mads Bach - Indehaver, Københavns Maskinservice