Legetøj – Cloudretailsystems

Legetøj

Det er ikke meningen, at du skal bruges unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.

Hvordan gør vores løsning din arbejdsdag nemmere?

Med vores brugervenlige og integrerede 3-i-1 løsning:

Kasseløsning
Finans
Integreret webshop

Samspillet mellem kasseløsningen, finansmodulet og webshopmodulet er helt unikt, og det betyder du slipper for en masse tidskrævende administration. Og samtidig hjælper løsningen dig til en bedre overblik over din forretning, økonomi og lager.

Den overskuelige kasseløsning, der letter ekspeditionen.

Cloud Retail Systems har samarbejdet med butikker og kæder i legetøjsbranchen i mange år. Vores løsning har fokus på at optimerer din forretning med en overskuelig IT-løsning, som er let at sætte sig ind i og som giver mulighed for at udveksle data mellem butikker og hovedkontor. Kasseløsningen letter arbejdsopgaverne med; ekspeditionen, ændring af priser, oprettelse af rabatter, udskrivning af hyldeforkanter og regnskabsstyring.

Oprettelse af varer kan ske centralt og overføres til alle butikker, ligesom mange andre manuelle rutiner kan foregå fra centralt hold med fokus på at frigive mere tid til at betjene kunderne.

Derudover kan vi tilbyde en række moduler som systemet kan udvides med, hvis du har behov for yderligere forretningsstyring:

  • Automatisk backup
  • EAN-fakturering
  • PDF-fakturering
  • Webshop
  • SMS

Kundeklub

Kunderne kan opsamle point

Pointene kan bruges som betalingsmiddel

Opsæt regler for optjening – pr. vare, pr. køb, pr. beløbsinterval

Prisstyring

Opret forskellige priser og rabatstrukturer

Håndtér kampagnepriser i tidsintervaller.

Under udarbejdelse

Under udarbejdelse

Under udarbejdelse

Under udarbejdelse

Kasseterminal

Kan vælge mellem flere betalingsmetoder: kontant, betalingskort, Mobilepay, etc.

Ved et salg kan man vælge mellem: Bonprinter/A4 faktura printer/mail

Offline tilstand så du kan betjene i tilfælde af udfald i Internetforbindelsen

Gavekort og tilgodebeviser

Bogfør gavekort og tilgodebeviser med certifikatstyring

Under udarbejdelse

Under udarbejdelse

Under udarbejdelse

Varekartotek

Under udarbejdelse

Under udarbejdelse

Få en demo

Vi sætter gerne en demokonto op, så du kan prøve systemet af, og lege med alle funktionerne. Vi ved hvor vigtigt det er, at finde det rette system til sine behov, så hos os får du syn for sagen inden du beslutter dig.

Klik her for Demo

Referencer

Søren Westenholtz Nielsen

Indehaver, KiDS Coolshop Horsens

Leverandør af POS-system

KiDS Coolshop er en forholdsvis nystartet legetøjskæde der stormer frem i Danmark med fysiske butikker, og deres webshop – coolshop.dk

Kæden tæller i dag 14 butikker i Danmark, to på Færøerne og to på Island, og tilbyder landsdækkende bytteservice.
KiDS Coolshop har indgået aftale med CRS om at være POS-leverandør til alle kædens butikker. Medio 2020 er der onboardet fem af kædens butikker til SAPERA– resten aftales løbende, så det passer med de enkelte butikker.

Der leveres desuden et API til kædens webshop, som i den forbindelse bliver integreret til SAPERA.

KiDS Coolshop Horsens har igennem de seneste år benyttet SAPERAs POS løsning i deres butiks, samt et API fra deres egen webshop til SAPERA.

Vi har kørt med SAPERA i et lille års tid nu, og jeg er rigtig glad for løsningen. Vi valgte SAPERA fordi vi gerne ville skifte til en løsning som var cloud-baseret. POS systemet er enkelt og intuitivt at bruge, og det kører i det hele taget godt.

Det var fra starten vigtigt for os, at vi kunne bibeholde vores egen webshop, og derfor fik vi integreret vores egen webshop med SAPERA via et API. Og det har for os været optimalt, hvor vi har kunnet drage fordel af SAPERAs POS løsning i vores egen webshop.

Jeg har kun de bedste anbefalinger til CRS og SAPERA-løsningen.