kædebutikker - Cloud Retail Systems A/S

Til dig med flere butikker

Få komplet overblik over dine butikker – lagerstyring af alle dine butikker, central vareoprettelse og lynhurtig kasse.
– alt sammen i én løsning med finanssystem.

Kære butiksejer – hvorfor skal du vælge CRS?

Vores løsning er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine butikkers lagre, og din indtjening på dine varer. Vareoprettelse skér kun én gang, og ét sted – og alle dine butikker nyder godt at dette.

Vores løsning omfavner de vigtigste elementer du skal bruge for at kunne yde en god service overfor dine kunder, og de kan til hver en tid tilpasses således din virksomhed understøttes – både nu og i fremtiden.

Som kunde hos os giver vi dig nye muligheder for at holde styr på dine butikker. Nøglen til dette er dine lagre, og indtjeningen på dine enkelte varer.

Du vil sikkert lige vide noget mere om os?

Vi er en dansk IT-virksomhed. Vores historie går helt tilbage til 1980’erne hvor Retail Planit så dagens lys i Hjørring.
I dag kalder vi os selv for Cloud Retail Systems, og holder til i Vejle og Frederikshavn.
Men idéen og missionen er stadig den samme – at vi vil lave verdensklasse butikssystemer, der understøtter din virksomhed – nu og i fremtiden.

Gør som Kids Coolshop - kom i gang i dag

Lagerstyring er altafgørende i dag. I løbet af 20 sekunder har jeg et overblik. Det er vigtigt for os at vi har et system der er hurtigt ude ved kassen når vi skal ekspedere.
Christian Vejby - Indehaver, 6 Kids Coolshop butikker
Kids Coolshop Logo

Dine fordele

30 års erfaring

Dansk Support

Fast pris

99,8 % oppetid

Åben API

Dansk virksomhed

Cloud-baseret

IT-sikkerhed

Hvad går vores løsning så ud på, tænker du sikkert?

Vores løsning er sat til verden for at hjælpe med at optimere din forretning – og hvordan gør den så det?

Ved at hjælpe dig med at holde overblik og styr på:

Dine ordrer

Dine kunder

Dine varer og dit værksted

Ordremodul

Hold styr på dine produkter
  • Ressourceregistrering på salgsordre (eks timereg, reservedele)
  • Lønsomhed på service/salgsordrer
  • Kalenderfunktion hvor opgaver lægges i kalenderen
  • Overførsel af ordrer til finanssystemet
  • Oprette kunder og varer/reservedele
  • Serienummerstyring
  • Prædefinerede skabeloner indenfor serviceeftersyn eks. i forhold til forslag til vareforbrug
  • Værksteds App – alle funktionerne på en telefon eller tablet som gør det nemt på værkstederne
  • SMS serviceindkaldelse, og efterfølgende klarmelding
  • Betalingslink – Reservér og betal. Butikken kan reservere en betaling som vi kender det fra hotelbranchen, hvis der er tale om en bestillingsvare eller udført arbejde
  • Mulighed for afkrydsning af flg: Garantireparation – Max pris – Eftersyn osv.
  • Mulighed for at tage billede af maskinen når den indleveres, og vedhæfte til ordren
  • Stregkodelæser til hurtig indskrivning af maskiner
  • Tekstfelt hvori der kan skrives interne & eksterne notater på ordrerne

Kundemodul

Hold styr på din finans og bilag
  • Her kan de se hvad kunden har købt
  • Alle ordrer på tværs af kunden – eks. Serievarenumre
  • De kan se alle informationer på kunde, telefonnummer, e-mail osv.
  • Der kan ligeledes gemmes arbejdstegninger, billeder og dokumenter på kunden
  • Send e-mail eller SMS til dine kunder
  • EAN fakturering

Lagermodul

Hold styr på din finans og bilag
  • Håndtér fælleslagre
  • Håndtér flere lagre pr. afdeling/butik
  • Spor omkostninger pr. vare
  • Forkodestyring – håndtér forskellige omkostningstyper. Garantireparation, egen produktion, forsikringsskader.
  • Lagerstyring med serienumre
  • Lagerbevægelser – omsætningshastighed og mange andre KPI’er.
  • Variantbaseret lagerstyring
  • Håndter varianter på dine varer – størrelser og farver.
  • Autogenerering af indkøb
  • Daglige automatiske varebestillingslister
  • Maskinnummerstyring med evt. PDF tegninger tilknyttet

Andre funktioner som du HELT sikkert kommer til at bruge og holde af

Udover de tre moduler beskrevet ovenfor indeholder vores løsning også et decideret kasse-system og finanssystem/økonomisystem, som er integreret med hinanden.

På den måde opnår du en masse fordele ved at systemerne taler sammen, og ikke mindst ARBEJDER sammen – således du kan spare værdifuld tid på mindre system-arbejde.

Istedet kan du koncentrere dig om det der giver din forretning værdi.

Kasse

Kasseapparat der er sat op efter dig
  • Vælg mellem flere betalingsmetoder f.eks.: Kontant, Betalingskort, MobilePay.
  • Ved et salg kan man vælge mellem: Bonprinter/A4 faktura printer/mail.
  • Dit eget kasselayout, få knapper i den størrelse og farve samt funktion som du ønsker.

Webshop

Sælg online og offline

Med vores kasseløsning og vores integreret webshop er du godt rustet til fremtiden. både mobil og online salg generelt er kommet for at blive.
Derfor tilbyder vi selvfølgelig en fuldt integreret webshop så dine kunder kan handle 24/7/365 dage om året hos dig.
Kundernes ordrer kommer direkte ind i POS systemet uden du skal rører en finger, helt automatisk, det er hvad vi kalder for et intelligent system.

  • Fuld integration med System. Ordre, Varer, Billeder, Priser med flere.
  • Mulighed for at kunne se lagerstatus, varestatus osv.
  • Ordrer fra webshoppen kommer direkte i det indbyggede ordremodul, kan også ske via åben API hvis du har din egen webshop.

iOS & Android App

Med vores IOS og Android app kan i lave ændringer på arbejdskort,

spare tid med at “gå frem og tilbage” mellem computer og værksted.

  • Tidsregistrering af opgave
  • Se og ændre Opgaver
  • Se og ændre Arbejskort
  • Se produkter
  • Tilføje billeder til produkter
  • Tilføje/skift lokalitet for produkt
  • Scan produkt
  • Se/ændre lager kladder
  • Se kunder

Flere muligheder

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • App til værkstedet
  • EAN-fakturering
  • Webshop
  • SMS

Book en gratis DEMO nu!