Caravan – Cloudretailsystems

Caravan

Det er ikke meningen, at du skal bruges unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.

Hvordan gør vores løsning din arbejdsdag nemmere?

Med vores brugervenlige og integrerede 2-i-1 løsning:

Kasseløsning
Finans

Samspillet mellem kasseløsningen og finansmodulet betyder du slipper for en masse tidskrævende administration. Og samtidig hjælper løsningen dig til en bedre overblik over din forretning, økonomi og lager.

Hvad er unikt ved løsningen?

  • Avanceret vognstyring
  • Omkostningsstyring på vogne
  • Integration med Danline værkstedsystem
  • Håndtering af ny/brugvogns garanti-reparationer, og “om-igen arbejde”.

 

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • Automatisk backup
  • EAN-fakturering
  • PDF-fakturering
  • SMS

Lagerstyring

Min og max på lager

Automatisk varebestillings liste dagligt, Autogenerering af indkøb

Mulighed for vedhæftning af Mail, PDF, billeder og andre filer på Varekortet

Alternative varenumre. Flere Leverandørvarenumre, med priser, som også kan søges på

Intelligent søgning på varenumre

Debitor & kreditor

Rabatgrupper på varegrupper og specifikke varenumre

EAN & E-mail Fakturering

Kan på kundekortet se evt. skyldigt beløb

Mulighed for udskrivning af følgeseddel, proformafaktura, ordrebekræftelse osv.

Mulighed for vedhæftning af Mail, PDF, billeder og andre filer på debitor & kreditor

Hurtig genvej for gensend faktura kopi på mail eller print

Rapportering

Statistik udtræk i excel og pdf på alt

Omsætningsstatistik, med sortering på ordretype/kundetype osv.

Hurtig nøgletals rapport, så man daglig kan følge med

Avanceret vognstyring

PDF tegninger tilknyttet vognnummer

Håndtering af ny/brugvogns garanti-reparationer, og “om-igen arbejde”

Omkostningsstyring på vogne

Håndtering af garanti

Kassemodul

Kan vælge mellem flere betalingsmetoder: kontant, betalingskort, Mobilepay, etc.

Ved et salg kan man vælge mellem: Bonprinter/A4 faktura printer/mail

Finans

Skal kunne lagernedskrive varer med en handling, eller automatisk

Ubegrænset momstyper

EU moms & Brugt moms

Prisstyring

Håndtér flere salgspriser og kampagnepriser

Håndtér forskellige rabattyper

Håndtér en samlet aftalepris/fastprisaftale

Integration med Danline

Overfør campingvogne/slutsedler fra Danbase til fakturamodulet

Varekartotek

Vareinformationer, bl.a. vedr. styklister, varetyper, lagerbevægelser mv.

Opret komplementære varer, samt “tags” for bedre søgemuligheder

Opret Forkoder med flere omkostningstyper pr. serienummer-vare. Eksempelvis “Nyvognsgaranti”, “Brugtvognsgaranti”, “Reparationsarbejde”

Få en demo

Vi sætter gerne en demokonto op, så du kan prøve systemet af, og lege med alle funktionerne. Vi ved hvor vigtigt det er, at finde det rette system til sine behov, så hos os får du syn for sagen inden du beslutter dig.

Klik her for Demo

Referencer

Kenneth Johannesen

Indehaver, Aabybro Camping & Fritid

SAPERA til styring af butik og Danline-løsning

Aabybro Camping og Fritid stod overfor en udskiftning af deres C5 løsning, og efter at have afdækket markedet faldt valget på CRS og deres SAPERA løsning.

Det udslagsgivende for valget var at Sapera kan integreres med deres Danline-løsning, således deres daglige arbejdsgange vil blive nemmere eftersom kunder, varer og ordre kan overføres direkte fra Danbase til SAPERAs økonomisystem.

Desuden har de valgt at skifte POS-løsningen til SAPERA, for at skabe en bedre sammenhæng, og for bedre at kunne håndtere ordrer.

Vi er rigtig glade for vores nye løsning, og specielt integrationen med Danline er meget stærk for os. Vi har været tilfredse med hele rådgivningsprocessen, og implementeringen, og har kun de bedste anbefalinger af SAPERA og CRS.