Skov & Have

Bliv kontaktet af os

Det er ikke meningen, at du skal bruges unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.

Der skabes nemt et overblik over hele butikskæden gennem en oversigt over samtlige butikker samt medarbejdernes performance. Alle data er samlet på én fællesserver.

Kasseløsningen gør dig i stand til at danne et overblik over dine varer, gennem en mulighed for forskellige sammensætninger af salgsudskrifter samt en overskuelig salgshistorik. Derudover gør systemet det funktionelt og effektivt for dig at håndtere dagligdagssituationer, eksempelvis byttemærker, prismærker og gavekort/tilgodebeviser.

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • Automatisk backup
  • EAN-fakturering
  • PDF-fakturering
  • Webshop
  • SMS

Varekartotek

Her finder du informationer vedrørende styklister, varetyper, komplementære varer, bogføring af produktgrupper, se alle lagerbevægelser, fleksibel leverancestyring, individuelle søgemuligheder med angivelse af søgemærker (tags).

Prisstyring

Dette giver dig mulighed for at håndtere flere salgspriser, kampagnepriser, udbygge rabatstrukturer mv.

Ordre App

Mulighed for at lave ordrer til kørende medarbejderes telefon. Herfra kan registreres tidsforbrug på ordren, materialeforbrug og færdigmelding af ordren.

Værkstedsstyring

Overordnet ordrestyring med mulighed for flere opgaver på samme ordre. Ordrestyringen har integration til kalender; det giver optimale muligheder for planlægning og overblik. Ligeledes kan du flytte ordrer rundt mellem værkstedets personale.

Få en demo

Vi sætter gerne en demokonto op, så du kan prøve systemet af, og lege med alle funktionerne. Vi ved hvor vigtigt det er, at finde det rette system til sine behov, så hos os får du syn for sagen inden du beslutter dig.

Klik her for Demo