Caravan

Bliv kontaktet af os

Det er ikke meningen, at der skal bruges unødvendig tid og ressourcer på administrative opgaver. Vores løsning er et bagvedliggende system, som har til formål at gøre din arbejdsdag nemmere.

Der skabes nemt et overblik over hele butikskæden gennem en oversigt over samtlige butikker samt medarbejdernes performance. Alle data er samlet på én fællesserver. Kasseløsningen gør dig i stand til at danne et overblik over dine varer, gennem en mulighed for forskellige sammensætninger af salgsudskrifter samt en overskuelig salgshistorik. Derudover gør systemet det funktionelt og effektivt for dig at håndtere dagligdagssituationer, eksempelvis byttemærker, prismærker og gavekort/tilgodebeviser.

Det er ydermere muligt at udvide med tilkøb af flere moduler, så det matcher dit behov bedst:

  • Automatisk backup
  • EAN-fakturering
  • PDF-fakturering
  • Webshop
  • SMS

Prisstyring

Håndtér flere salgspriser, kampagnepriser, samt mulighed for flere forskellige rabattyper, samt en samlet aftalepris (fastprisaftale).

Varekartotek

Vareinformationer vedr. styklister, varetyper, lagerbevægelser, komplementære varer, søgemuligheder (tags). Endvidere kan du arbejder med “Forkoder” hvor du kan have flere omkostningstyper pr. serienummer-vare. Eks. “Nyvognsgaranti”, “Brugtvognsgaranti”, “Reparationsarbejde”.

Ordre App

Med denne app kan du placere ordre direkte til medarbejdere som er på farten. Herfra kan medarbejderen registrere tidsforbrug og materialeforbrug, samt færdigmelde ordren.

Værkstedsstyring

I samarbejde med Danline tilbydes et meget avanceret værkstedssystem der er tilpasset caravanbranchen.

Få en demo

Vi sætter gerne en demokonto op, så du kan prøve systemet af, og lege med alle funktionerne. Vi ved hvor vigtigt det er, at finde det rette system til sine behov, så hos os får du syn for sagen inden du beslutter dig.

Klik her for Demo